لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان

خدمات لوله کشی ساختمان شامل لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی گاز، نصب وتعمییر شوفاژ، نصب و تعمییر لوازم سرویس بهداشتی، رفع ترکیدگی لوله و غیره… می­ باشد. که از تخصصی ترین بخش ها در ساختمان سازی محسوب می­ شود، که این کار توسط افراد متخصص در این زمینه و با کمک فرمول­ های مهندسی انجام می شود.

کاربرد لوله ­کشی ساختمان چیست؟

لوله­ کشی ساختمان برای انتقال مایعات یا گاز انجام می شود. آبرسانی به فضای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، تاسیسات موتورخانه و شوفاژ، سیستم لوله کشی ساختمان برای رادیاتور و شوفاژهای داخلی، لوله کشی آب سرد و گرم، پکیج و آبگرمکن دیواری، بخشی از اصلی­ترین  کاربرد لوله کشی  در ساختمان­های مسکونی و اداری هستند.

در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نیز از لوله کشی فاضلاب جهت دفع مایعات استفاده می شود.علاوه برآن برای انتقال گاز خانگی به نقاط مخطلف ساختمان نیز از لوله­ کشی های استفاده می­شود.

خدمات لوله­ کشی ساختمان شرکت اعتمادسازان دلا

شرکت اعتمادسازان دلا با استفاده از تکنیسین­ های با تجربه و آموزش دیده، خدمات لوله کشی ساختمان را در سریع­ترین زمان و با کیفیت بالا ارائه می­دهد.این شرکت با بهره ­گیری از بهترین متخصصین، کارهای تاسیساتی و لوله کشی که شامل  اجرای سیستم لوله کشی ساختمان ، تعمیر و تعویض لوله های فرسوده و غیره… می­ باشد را بارعایت کلیه اصول ایمنی انجام می­دهد.

اگر برای خدمات لوله کشی ساختمان و تعمیرات آن به دنبال یک تیم حرفه ای هستید می­توانید با مراجعه به سایت شرکت اعتمادسازان دلا و از طریق شماره ­های موجود در بخش  تماس با ما، با کارشناسان مربوطه به صورت رایگان ارتباط بگیرید و از خدمات این شرکت نیز بهره ببرید.

عوامل موثر هزینه لوله کشی ساختمان

هزینه لوله کشی ساختمان براساس معیارها و اصول خاصی محاسبه می­شود.در این میان انتخاب نیروی متخصص و باتجربه از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش تعیین کننده ای در برآورد هزینه های لوله کشی ساختمان دارد.لوله­کش باید دقت داشته باشد که لوله کشی ساختمان را طبق اصول مهندسی و شرایط جغرافیایی و اقلیمی آن منطقه وهمچنین با استفاده از لوازم و ابزارهای استاندارد و مصالح باکیفیت انجام دهد تا هزینه­های لوله کشی را چندبرابر نکند. ازدیگرمواردی که درهزینه های لوله کشی ساختمان  می­تواند موثرباشد شامل موارد زیراست:

  • نوع لوله مصرفی و اتصالات آن
  • متراژ لوله­کشی
  •  تجهیزات مورد نیاز لوله کشی
  • تخریب
  • اجرت لوله کشی
  • توکار یا روکار بودن لوله
  • محلی که نیاز به لوله کشی دارد.
  • معماری ساختمان(عوامل ثانویه تاثیرگذار)

شرکت اعتمادسازان دلا همواره تلاش نموده که بهترین خدمات را با کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

خدمات لوله کشی ساختمان در تهران

خدمات لوله ­کشی ساختمان در تهران از سرویس­ های کاربردی شرکت اعتمادسازان دلا برای همشهریان عزیز می­ باشد. اگر شما به خدمات لوله کشی ساختمان در تهران نیاز پیداکردید هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت اعتمادسازان دلا، سفارش خود را ثبت کرده وازخدمات بهترین متخصصان لوله کشی بهره ­مند گردید و مشکل پیش‌آمده برای سیستم لوله کشی ساختمان خودرا رفع کنید.

شرکت اعتمادسازان دلا با معرفی بهترین افراد متخصص در این زمینه به شما همشهریان تهرانی کمک می­کند تا از خدمات باکیفیت و امن این شرکت بهره ببرید.

متخصص‌های فعال در شرکت اعتماد سازان دارای تأییدیه های لازم جهت خدمت رسانی به شما عزیزان می­ باشند.

مزایای استفاده از خدمات  لوله کشی ساختمان شرکت اعتمادسازان دلا

 با استفاده از خدمات شرکت اعتمادسازان دلا از مزایای خدمات این شرکت از جمله مشاوره ی رایگان، کارشناسان متخصص، صرفه جویی در زمان ، هزینه و غیره بهره مند خواهند شد. با ثبت سفارش در شرکت اعتمادسازان دلا صرفه‌جویی زیادی در زمان خود انجام داده اید و نیازی به صرف وقت اضافه  برای پیدا کردن متخصص مناسب نخواهید داشت. چراکه سایت اعتمادسازان دلا امکان دسترسی به تعداد زیادی از متخصصین لوله کشی، را برای شما فراهم میکند و شما می‌توانید بامراجعه به سایت و از طریق تماس با شماره­های موجود در بخش تماس باما، با راهنمایی کارشناسان این سایت، متخصص مورد نظر خود را انتخاب ­کرده و از خدمات شرکت بهره ببرید.

تمام قیمت‌هایی که برای خدمات مختلف لوله کشی ساختمان ارائه می‌شود، کاملا منصفانه و با توجه به تعرفه‌های اتحادیه تاسیسات مکانیکی می‌باشد.

روش ثبت سفارش

شما میتوانید جهت ثبت سفارش در زمینه لوله کشی ساختمان و بهره­مندی از نیروهای متخصص در این زمینه به سایت شرکت اعتماد سازان دلا مراجعه کرده و ازطریق بخش تماس با ما ( شماره های 65577352-021 و 09120824766 )، ضمن گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان مربوطه، برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

انواع لوله کشی ساختمان

  • لوله کشی آب و فاضلاب

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب آن است. که اگر به صورت اصولی انجام نشود باعث آسیب رساندن و کاهش عمر لوله‌ها شده و با اجرای درست آن از فرسودگی لوله‌ها جلوگیری می‌شود. همین امر ضرورت استفاده از متخصصین در این زمینه زا نشان می­دهد.

  • لوله کشی شوفاژ

شوفاژ یکی از وسایلی است که به عنوان سیستم گرمایشی در اکثر منازل وجود دارد و به صورت توکار و روکار استفاده میشود..

  • لوله ­کشی فاضلاب

یکی از لوله کشی­های بسیار مهم و اساسی در هر ساختمان، لوله کشی فاضلاب می باشد. انتخاب این لوله‌ها بسیار مهم بوده و باید به صورت اصولی و زیرنظر متخصص  به کار برده شود زیرا تعمیرات بسیار پرهزینه و پردردسری را خواهد داشت.

  • رفع ترکیدگی لوله

ترکیدگی لوله یکی از مواردی است که تعمیر آن نیازمند وقت و شاید هزینه زیادی باشد و این موضوع به محلی که لوله در آن ترکیده است نیز ربط پیدا می‌کند. در گام اول تشخیص ترکیدگی لوله یکی از عواملی است که نیاز به یک لوله‌کش ماهر دارد و در گام بعدی بسته به اینکه این لوله در کجاست و نیاز به چه مواد اولیه ای دارد، هزینه آن تخمین زده می‌شود..

  • لوله­ کشی گاز

لوله کشی گاز شامل لوله‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید گاز شهری را در نقاط مختلف منزلتان پخش کنید و به صورت انتخابی برای بعضی مکان‌ها در نظر گرفته و برای بعضی از مکان‌ها حذف کنید.در این مورد تمام نصاب‌های این مدل لوله دارای مجوز هستند.

  • نصب روشویی

نصب روشویی  کار سختی محسوب نمی‌شود اما با در نظر گرفتن این موضوع که همیشه یک متخصص، کار را به خوبی تحویل می‌دهد می‌توانیم با پرداخت هزینه کار با اطمینان تری تحویل بگیریم.

  • نصب وتعمییر سرویس توالت فرنگی

نصب و سرویس توالت فرنگی  شاید در ظاهر آسان به نظر برسد اما، باید برای نصب توالت فرنگی، نکات بسیاری مثل اندازه‌های مورد نیاز را به درستی انجام دهیم. همچنین برای نصب آن باید به نحوه لوله کشی در ساختمان اهمیت دهیم..

توالت فرنگی از دو قسمت مخزن و کاسه تشکیل می‌شود، قسمت کاسه، به زمین متصل شده و معمولا نیاز به تعمیرندارد، قسمت مخزن معمولا خرابی بالایی را در برمی‌گیرد. بنابراین مناسب‌ترین گزینه برای حل این مشکل، استفاده از متخصص ماهر است.

  • تعمیرو نصب فلاش تانک

فلاش تانک ازجمله  قسمت‌هایی است که اصولا درصد بالایی از خرابی را شامل می‌شود و برای تعمیر، تعویض و تنظیم تخلیه آب آن، نیاز به تعمیرکار ماهر داریم. .

 شرکت اعتمادسازان دلا با معرفی  متخصصین ماهر و کارآزموده و قابل اعتماد درزمینه لوله کشی ساختمان، همواره آماده ارائه خدمات و تعمییرات به شما مشتریان عزیز می­باشد.

انواع جنس لوله در سیستم لوله کشی ساختمان

اجرای لوله کشی ساختمان منوط به انتخاب صحیح جنس لوله است. هر لوله با تکنولوژی ساخت متفاوت، ساخته شده و خواص مکانیکی مشخصی دارد. بنابراین نمی توان از یک نوع لوله برای سیستم لوله کشی ساختمان در همه بخش ها استفاده کرد. به طور کلی انواع لوله­ها از نظر جنس ها به دو نوع  فلزی و غیر فلزی تقسیم می شوند.

  • لوله های گالوانیزه (اغلب به عنوان لوله های فاضلاب برای سرویس بهداشتی کاربرد دارند).
  • لوله های چدنی(لوله های چدنی به علت وجود مواد شیمیایی در فاضلاب دچار خوردگی می شوند بنابراین برای لوله کشی فاضلاب مناسب نمی­باشد).
  • لوله‌هایی پلیمری (پلاستیکی)(مقاوم در برابر یخ زدگی، ضربه، رسوب، خوردگی و پوسیدگی می باشند. که استفاده از آن­ها را در ساختمان سازی رواج بخشیده است)
  • لوله های پی وی سی (لوله های پی وی سی خواص مکانیکی بالایی داشته و نیاز لوله­کشی ساختمان را برطرف می نمایند).
  • لوله های چند لایه (سوپرپایپ)(لوله چندلایه دچار زنگ­زدگی و خوردگی نمی شود و استحکام آن در برابر مواد اسیدی و بازی بالاست. از این نوع لوله به منظور انتقال آب گرم، از جمله سیستم­های گرمایش از کف و سیستم­های تهویه مطبوع ساختمان بهره می­برند)