خدمات جوشکاری شرکت اعتماد سازان دلا

شرکت اعتماد سازان دلا با بیش از سالها سابقه فعالیت در زمینه خدمات جوشکاری و اتصالات قطعات و تاسیسات ، با استفاده از نیروهای با تجربه و کارآمد توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرکت اعتماد سازان دلا  در طول سال ها، مجموعه ای از تکنسین ها را برای انواع خدمات جوشکاری آموزش داده که این شرکت را قادر به ارائه طیف گسترده ای از خدمات جوشکاری و شامل تغییرات و تعمیرات، جایگزینی های مقطعی، ساخت و تولید و راه حل های محافظت در برابر خوردگی می کند.

انواع خدمات جوشکاری که توسط جوشکاران حرفه ای و باتجربه شرکت اعتمادسازان دلا به مشتریان ارائه می شود شامل جوشکاری خط لوله، جوشکاری سیار، جوشکاری کربن نیکل، ساخت مخزن، جوشکاری استیل و جوشکاری آرگون می باشد. برای اطلاع از نحوه ی ارائه ی هرکدام از این خدمات به صفحه ی مربوط به آن در سایت شرکت اعتماد سازان دلا مراجعه کنید و سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

جوشکاری

جوشکاری چیست؟

یکی از روش های اتصال دائمی موادی از قبیل فلز، کامپوزیت، سرامیک و پلیمر به یکدیگر، جوشکاری یا welding می باشد. جوشکاری ، اتصال دائمی دو یا چند قسمت از یک ماده فلزی را توسط ذوب کردن هر دو ماده  فراهم میکند. پس از خنک شدن مواد مذاب ، دو فلز به طور دائم به هم متصل می شوند. این فرایند با سرعت بسیار بالایی انجام می گیرد.

جوشکاری یکی ازبا سابقه ترین و بهترین روش های مورد استفاده به منظور اتصال دو قطعه در صنعت می باشد. جوشکاری فرآیندی با میزان دقت و اطمینان بالا بوده و از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر روش های اتصال، مقرون به صرفه تراست .این فرآیند متناسب با نوع مواد مورد استفاده و یا محل انجام آن راهکار های مختلفی را پیش روی مهندسان و تکنسین هایی که به نوعی با جوشکاری سرو کار دارند قرار می دهد .

جوشکاری سیار

جوشکاری سیار

ادامه مطلب
جوشکاری خطوط لوله

جوشکاری خطوط لوله

ادامه مطلب
جوشکاری آرگون

جوشکاری آرگون

ادامه مطلب
جوشکاری استیل

جوشکاری استیل

ادامه مطلب

ساخت مخزن

ادامه مطلب
جوشکاری کربن نیکل

جوشکاری کربن نیکل

ادامه مطلب

انواع روش های جوشکاری

جوشکاری به چند روش کلی انجام می شود و هر کدام از این روش ها نیز دارای زیرشاخه هایی هستند که جوشکار با توجه به شرایط و امکانات و ویژگی های پروژه یکی از این روش هارا به تناسب انتخاب می کند . در زیر به صورت مختصر به این روش ها و زیرمجموعه ی آنها اشاره شده است.

  • جوشکاری قوس الکتریکی که خود شامل جوش‌کاری اتمی هیدروژن، جوش‌کاری فلزی بدون پوشش، جوش قوس کربنی، جوش قوس الکتریکی با پوشش پودر، جوش قوس الکتریکی با پوشش گاز، جوش کاری تنگستن گاز TIG)یا GTAW)، جوشکاری قوس پلاسما، جوشکاری همراه با پوشش فلزات و جوش زیرپودری می باشد.
  • جوشکاری گاز اکسیژن که شامل جوش هوا-استیلن، جوشکاری اکسی-استیلن، جوش پروپان، جوشکاری اکسی هیدروژن و جوش کاری گاز و فشار می باشد.
  • جوشکاری مقاومتی که شامل جوش نقطه‌ای مقاومتی، جوش درز مقاومتی و جوش آپست می باشد.
  • جوشکاری در حالت جامد
  • روش های  متفرقه جوشکاری..

مزیت های جوشکاری چیست؟

از زمان شروع تولیدات صنعتی تا کنون، ساخت و اتصال قطعات به یکدیگر به روش مختلفی صورت گرفته است. هر کدام ازین روش ها دارای مزایا و معایبی است که انها را از یکدیگر متمایز کرده و باعث شده برخی به صورت گسترده تر و برخی به میزان کمتر در صنعت مورد استفاده قرار گیرند.  روش اتصال قطعات از طریق جوشکاری دارای مزایای عمده ای است که باعث استفاده گسترده تراین روش  در اتصال قطعات به یکدیگر شده است. مهمترین مزایای روش جوشکاری عبارتند از:

اتصال دائمی قطعات به یکدیگر

قدرت و استحکام اتصال قطعات یکی از مهم ترین مزایای جوشکاری است که باعث میشود این روش یکی از کارامد ترین روش ها برای اتصال دائم قطعات به یکدیگر باشد . این ویژگی باعث شده که  روش جوشکاری هم در پروژه های بزرگ صنعتی و هم در ساخت و سازهای با اسکلت فلزی و حتی  در خرده کاری های اتصال قطعات یکی از رایج ترین روش های مورد استفاده باشد.

هزینه مناسب جوشکاری

در پروژه های بزرگ صنعتی و در ساختمان های اسکلت فلزی ،اتصالات مورد نیاز در قطعات، با تعداد بسیار بالا مورد نیاز است و انتخاب روش جوشکاری برای اتصال قطعات از لحاظ هزینه و حتی زمان بندی کار میتواند به میزان زیادی باعث صرفه جویی شود . از این رو جوشکاری را روشی مقرون به صرفه در صنعت و ساخت و ساز می دانند.

اتصال قطعات در ضخامت های مختلف

در روش جوشکاری هیج محدودیتی در ضخامت قطعاتی که باید به یکدیگر متصل شوند وجود ندارد وهردو قطعه میتوانند با هر ضخامتی که هستند با استفاده از روش جوش کاملا به یکدیگر متصل شوند.

دقت و سرعت در جوشکاری

در فرایند جوشکاری از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که کار را به صورت اتوماتیک انجام داده و این امر باعث کاهش کارهای یدی و خطاهای انسانی ناشی از آن شده و باعث افزایش سرعت و دقت در کار می گردد.

ایمنی در خدمات جوشکاری

رعایت نکات ایمنی مهم ترین مسئله در فرایند جوشکاری می باشد که عدم توجه به آن و عدم استفاده از نیروهای آموزش دیده در این زمینه موجب خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری می شود. جوشکار متخصص کسی است که دانش کافی از تجهیزات و فرآیندهای خدمات جوشکاری  و موارد ایمنی کار را دار باشند.

شرکت اعتماد سازان دلا با توجه ویژه به حوزه امنیت خدمات جوشکاری، تنها نیروهایی را به کار میگیرد که  دانش کافی و درک جامعی از روش های ایمنی کار و تجهیزات حفاظت شخصی دارند. ارائه خدمات شرکت اعتمادسازان دلا در انواع بخش های خدمات جوشکاری و جوشکاری سیار توسط تکنسین های متخصص و دوره دیده انجام میپزیرد.

خدمات جوشکاری در تهران

خدمات جوشکاری در تهران توسط شرکت اعتماد سازان دلا در مناطق مختلف شمال تهران، جنوب تهران، شرق وغرب تهران از طریق نیرو های جوشکار سیار، به صورت جوشکاری در محل و حتی انجام خرده کاری های جوشکاری مورد نیاز شما مشتریان عزیز، در هر نقطه ازتهران ودر هر زمان از شبانه روز ارائه می گردد.

ارائه خدمات جوشکاری در محل شما

شرکت اعتماد سازان دلا با نیرو های مجرب در کوتاه ترین زمان ، از طریق ارسال جوشکار مورد نظرتان ، آماده ارائه خدمات جوشکاری در محل شماست. اگر نیاز به خدمات جوشکاری در محل و یا جوشکاری سیار داشتید می توانید با توجه به منطقه ای که هستید از طریق سایت شرکت اعتماد سازان دلا وراه ارتباطی موجود در سایت به اطلاعات نزدیک ترین جوشکار حاضر در منطقه خودتان، دسترسی پیدا کنید و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خدمات جوشکاری سیار مورد نیازتان را بدست این افراد متخصص بسپارید. مزیت سایت شرکت اعتماد سازان دلا نسبت به سایرین انجام نظر سنجی بعد از ارائه خدمات است. بعد از انجام خدمات توسط هر یک از افراد جوشکار، با شما تماس گرفته ورضایت شما از نحوه کار و کیفیت انجام کار بررسی می شود و در صورت نارضایتی و یا انتقاد مشتری ، موارد ذکر شده به سرعت مورد پیگیری قرار می گیرد.

هزینه خدمات جوشکاری چقدر است؟

موارد متعددی از جمله مواد و متریال بکار رفته  و یا محل کار در هزینه خدمات جوشکاری تأثیر دارد. در زیر به چند پارامتر موثر در براورد هزینه جوشکاری اشاره میکینیم:

  • مواد و متریال بکار رفته در جوشکاری
  • تعداد اتصالات و میزان کار انجام شده توسط جوشکار
  • تعداد نیروی انسانی بکار گرفته شده
  • زمانی که برای انجام کار صرف شده
  • فاصله  ی مکانی  که جوشکار برای حضور در محل کار طی می کند
  • براورد هزینه الکترودها و…

جوشکار با در نظر گرفتن این موارد و با توجه به تعرفه ی اعلامی از سمت شرکت ، هزینه کار شما را برآورد میکند.

نحوه ثبت سفارش خدمات جوشکاری

شرکت اعتماد سازان دلا ،ثبت سفارش خدمات جوشکاری خود را از طریق سایت شرکت برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت با سال ها تجربه درانواع بخش های خدمات جوشکاری و پرورش کارکنان مجرب ، درخدمت همشهریان عزیز تهرانی می باشد. شرکت خدمات خود را به صورت جوشکاری در محل و با بکارگیری نیروهای ماهر جوشکار به شکل سیار، به مشتریان خود ارائه می کند.سایت شرکت اعتماد سازان دلا با دسترسی راحت به انواع خدمات جوشکاری ، امکان دسترسی و رفع نیاز مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده است. ضمناًعلاوه بر اینکه از سو استفاده جوشکاران غیر ماهر و غیر متخصص جلوگیری میشود، هزینه های خدمات جوشکاری و آهنگری نیز به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت. هزینه های خدمات جوشکاری و آهنگری طبق تعرفه اعلام شده از سمت شرکت ، توسط تکنسین ها دریافت میگردد.

برای ثبت سفارش خود در هر زمان از شبانه روز از طریق سایت شرکت اعتماد سازان دلا و شماره های تماس ذکر شده در بخش ارتباط با ما اقدام کرده ودر کوتاه ترین زمان از خدمات شرکت اعتماد سازان دلا در بخش مورد نیاز خود توسط متخصص ترین نیروهای جوشکار بهره مند شوید.

جوشکاری