اعتماد سازان دلا

شرکت اعتماد سازان دلا در سال ۱۳۹۰ تاسیس و به عنوان یک پیمانکار فعالیت خود را آغاز نموده است امروز شرکت اعتماد سازان دلا با بهره گیری از مدیران و پرسنل کار آمد و با تجربه در ساخت، اجرا و راه اندازی تعداد زیادی از پروژه های ملی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه و مخزن های عظیم یکی از فعال ترین شرکت ها می‌باشد. شرکت اعتماد سازان دلا با بهره گیری از دانش متخصصان کارازموده و مجرب می‌تواند در زمینه های تخصصی مجری پروژهای ملی و خصوصی بوده وظیفه مهم این شرکت ارائه خدمات با کیفیت تضمین شده انجام پروژها در زمان بهینه و با قیمت قابل رقابت با دیگران می‌باشد

مهندس علی حاجت پور

سخن مدیر عامل

با گذشت ۳۰ سال، تلاش و تجربه در صنعت پتروشیمی کشور افتخار دارم که توانسته ام نقش خود را به عنوان جوشکار، ناظر، سوپروایزر و پیمانکار در بخش کلان صنعت پتروشیمی و نفت و گاز کشور ایفا کنم تعهد به ارزش های بنیادین مانند، کیفیت ایمنی و محیط زیست اساس پیشرفت مارا تشکیل می‌دهد.

دانش و تجربه با بیش از ۳۰ مدرک معتبر از جمله شل انگلیس جز افتخارات این جانب می‌باشد. این جانب با قدرشناسی از حسن اعتماد کارفرماهای معظم به عنوان ویژگی و باور منحصر به فرد امیدوارم بتوانم زمینه های جلب رضایت و اعتماد مخاطبین خود که مجموعه ای عظیم از صنعت گران کشور می‌باشد را بیش از پیش فراهم نماییم.

تست فرم های مهندس علی حاجت پور

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما در تماس باشید !!

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره تخصصی و رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید

شماره تماس : 65577352 – 021

اطلاعات تماس با اعتماد سازان دلا

برخی از کارفرمایان شرکت اعتماد سازان دلا